מתווכי נדל"ן מומלצים באזורך הזן בקשה כעת וקבל הצעות מעד שלושה מתווכים מתאימים ומומלצים. רק מתווכים בסביבתך, המתמחים בתחום הנדרש לך יחזרו לפנייתך.

תיווך פנטהאוז

אנשים רבים מחפשים לעבור לבית מרווח יותר, עם אוויר צח ומרפסת רחבה ובלי הרבה שכנים ולכן נעזרים בשירותי תיווך למציאת פנטהאוז למגורים או להשכרה. אם גם אתם בין האנשים שחולמים על דירה בשמיים עם נוף פתוח לאופק כדאי שתקראו את המדריך שהכין צוות פורטל  "המתווך שלי" עם כל מה שחשוב וכדאי לדעת לפני רכישת פנטהאוז יד 2 ממתווך. 

מה לבדוק לפני שקונים פנטהאוז?

קיימים מספר דברים שחשוב לבדוק לפני שקונים פנטהאוז:

  • שטח הגג – בבניינים משותפים רבים חלק מהגג של הבניין כולו, שייך לפנטהאוז. מומלץ לבדוק מה גודלו של שטח הגג השייך לפנטהאוז ולוודא שלא נמצא עליו רכוש של דירה אחרת ( דוד שמש, קולטים וכו ).  
     
  • כיווני הבניין – כיוון בניין משפיע על כמות השמש והצל שיהיה הפנטהאוז. לכן, אם אתם מעדיפים פנטהאוז קריר עם מעט שמש, פנטהאוז למכירה שנמצא בבניין בכיוון צפון ומזרח. אך אם תרצו דירת פנטהאוז מלאת שמש ואור, חפשו פנטהאוז שנמצא בבניין בכיוון דרום ומערב. 
     
  • השכונה – איכות השכונה משפיעה על מחיר פנטהאוז יד 2 למכירה ולהשכרה. חשוב לבדוק האם השכונה קרובה לכבישים ראשיים? לתחנת רכבת? לקניון? 
     
  • פרטיות – כיום נהוג לבנות מגדלים רבי קומות, כך שיכול להיות שלמרות שאתם מעוניינים לקנות פנטהאוז יד 2 מתיווך, הוא יהיה מול דירה מספר 50 בקומה 17 של הבניין ממול והשכנים יוכלו לראות כל מה שאתם עושים. מומלץ לבדוק לא רק את הנוף, אלא גם את האפשרות של השכנים להסתכל עליכם בחזרה.

 תיווך פנטהאוז

כמה משלמים למתווך על פנטהאוז?

קיימות שתי דרכים לקבוע כמה תעלה עמלת תיווך על פנטהאוז למכירה או פנטהאוז להשכרה:

  1. עמלת תיווך המחושבת כאחוז מסוים מסך העסקה – במקרה זה גובה העמלה משתנה בהתאם להסכם בין המוכר, הקונה והמתווך ( או המשכירים והשוכרים ). לרוב, גובה דמי התיווך נע בין 1% ל – 2% ( ללא תוספת מע"מ ).
     

  2. עמלת תיווך המחושבת לפי "מכירה בעודף" – במקרה זה העמלה המשולמת למתווך תהיה סך ההפרש בין מחיר הקנייה בפועל למחיר עליו סיכמו המוכר והמתווך. כך למשל, אם מחיר הפנטהאוז היה 6,000,000 ₪ וסוכם בין המוכר ובין המתווך כי כל סכום מעל סכום יהיה מכירה בעודף, הרי שכל סכום מעל מחיר המכירה החל מ - 6,000,001 ₪ יועבר אל המתווך כעמלת תיווך. אם הפנטהאוז נמכר בסופו של דבר במחיר של 6,150,000 ₪, גובה העמלה שתשולם למתווך תהיה 150,000 ₪. 
     

אחוזי עמלת תיווך לפנטהאוז

אחוזי עמלת תיווך לפנטהאוז: % 1.5

טווח עמלה גבוה % 2

טווח עמלה נמוך % 1

רכישת פנטהאוז עם מתווך – יתרונות 

חיפוש פנטהאוז למכירה או השכרה כרוך בהרבה זמן יקר שהולך לאיבוד. שיחות טלפונים, תיאומים, ביקורים בכל מיני דירות – את כל אלה ועוד יכול לחסוך לכם מתווך דירות המתמחה במכירת פנטהאוז:

  • המתווך יבחר עבורכם רק את הפנטהאוזים שמתאים לדרישות שלכם מבחינת גודל, תקציב ומיקום. 
     

  • בזכות קשריו האישיים והעסקיים למתווך יש גישה וידע על פנטהאוז למכירה הרבה לפני שהוא יצא לשוק והתפרסם באתרי נדל"ן. 
     

  • למתווך יש יכולת לנהל משא ומתן בצורה מוצלחת יותר לעומת הקונה או המוכר. הוא יודע לגשר על פערים ולסגור בהצלחה עסקאות שעמדו בפני "פיצוץ".

 

מתווך זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897799

תיווך פנטהאוז להשכרה או למכירה דרך 'המתווך שלי'

בפורטל "המתווך שלי" תמצאו מאגר מקצועי ועדכני של מתווכי נכסים מורשים ומומלצים מכל אזורי הארץ. לאחר מילוי טופס פנייה באתר שלנו או יצירת קשר עם המוקד הטלפוני שלנו, הפנייה שלכם תטופל ותוך זמן קצר תקבלו מאיתנו מספר הצעות שונות ממשרדי תיווך שונים שיעזרו לכם למצוא את פנטהאוז החלומות שלכם.